tisdag 19 september 2006

Underliga upptäckter

tisdag 19 september 2006
Jag har under några veckors tid observerat följande konstigheter i mitt liv:

- det ser farligt mycket ut som om jag skulle ha blivit MORGONPIGG!! vilket i och för sig e helt okej faktiskt. men myycket överraskande.
- har även upptäckt att jag tycker att Piimä e gott. (har alltså gått omkring en hel livstid och avskytt det utan att veta att jag tyckte om det...)
- om man genast lägger smutskläder i tvättkorgen ser det mycket mer städat ut hemma.
- folk säljer kosmetika på kirppis. Hur äckligt e inte det?
- om man uttrycker sitt missnöje med något/någon i tid bildas det ingen BOMB med stuff som bara EXPLODERAR å man måst få ur sig. Det är lättare för både en själv och ens omgivning.
- jag har ingenting att ha på mig på Jennys å Eddis bröllop trots att skåpet är proppfullt med kläder. d e någå som inte stämmer här...
- min bästis har ett förhållande med en gift 4-barnsfar. Hur förhåller man sig till sånt?

Inga kommentarer: