lördag 27 januari 2007

PRO

lördag 27 januari 2007
Just nu har jag lite flyt.

1) Har hållit mitt livs först helgkurs för helt främmande människor uppe i Österbotten. Det var nog skoj. Å nöjda var dom också. Mycket PRO av mej.
2) På min lönelapp står det "lektor i musikvetenskap". möhöhö. Now that's what I call PRO.
3) jag är insatt på HF-personal-mailinglistan, så jag får typ pressmeddelanden av rektor å sånt före er andra. PRO.
4) Blev uppringd av en finlandssvensk musikinstans igår och tillfrågad om jag vill komma å föreläsa (!!!!) för dem om körklang och röstanvändning i kör. whee. *kan snart titulera mig körproffs och kursdragare* möhöhöhöhöh.
5) Dessutom har jag varit förutseende och tagit yllesockor, en varm jacka OCH mössa upp hit till de nordliga breddgraderna och på alla sätt föreberett mig på köld. *mogen insikt* Mycket PRO jag.


(går)dagens störande: en gubbe på tåget stank så förbannat skit att jag måste hålla andan hela vägen från åbo till vasa. det är en lång sträcka.

Inga kommentarer: