tisdag 13 februari 2007

Tisdagsrapport från Hanna-land

tisdag 13 februari 2007
- En helt händelselös och grå dag.
- Idag är jag helt idétom. Det är ganska synd för en som har som livsuppgift att vara kreativ.
- Fick min Smack the Pony dvd på posten. Wheee! Den bästa komedi-sketch-serien ever.
- Ska snart träffa en kompis som jag inte sett sen sommaren. Ska bli kul. För inte så länge sedan var hon en av mina bästa vänner, men vi gled av nån okänd anledning ifrån varandra. Det är synd, för hon är en bra typ. men det är nog fy skam att vi bor i samma stad och inte har mer kontakt än såhär. *skäms lite* Nå nu ska vi bättra oss.
- har ett äckligt sår på min vänstra tumme *handikappad* Skar mig igår och så fort man stöter till det börjar det blöda igen. *reppana*
- mina vita tulpaner är oerhört vackra
- imorgon är det alla hjärtans dag. Borde man amerikanisera sig och börja stressa med presenter och kort och grejs nu såhär i sista minuten? Svar: Nej. Tänkte dock aktivera mig såpass att jag ska skicka ett mail åt vänner jag träffar väldigt sällan, typ såna som bor i andra länder eller i österbotten, karis, sibbo eller andra dumma ställen. Och kanske träffa några av de närmaste över en kopp kaffe. Hoppas innerligen att ingen av mina underbara vänner har fått för sig att skicka kort, presenter eller annat så att jag slipper ha dåligt samvete över att jag är en lat jävel...

Inga kommentarer: