tisdag 20 mars 2007

Bra, bättre, bäst

tisdag 20 mars 2007
Jag har kommit på en sak som jag är bra på! Jag är bra på att ge mej själv tillåtelse att ta en liten paus med jämna mellanrum då jag är flitig, som nu t.ex.. Motettens historia svingar sig till en riktigt fiiin liten uppsats i en handvändning. (not, men önsketänkande är bra för motivationen)
Det är bra att märka att man är bra på något för då går allting plötsligt mycket bättre! Bäst skulle det vara om jag var bra på att ha självdisciplin och bra på att få uppsatser skrivna i ett huj. men man kan ju inte vara bra på allt heller. Och det är bättre att vara bra på något, även om det råkar vara något helt onödigt, än att vara helt skit på allt. *bra livsfilosofi, ska fortsätta med den*

Conclusion: jag är bra. Hyvä Minä.



ååååå så tibax ti motetten. *gör super-hero-move* denna gång med gott samvete och friskt humör (för det är det som susen gör!) och vetskap om att jag är bra på något.

Inga kommentarer: