måndag 26 mars 2007

måndag 26 mars 2007
Min veckoplan ser ut såhär: (så att ni vet vad jag gör med mitt liv.)

- skriva färdigt referat. typ NU!
- skriva rent fältarbetesanteckningar, skicka in till läraren, gå igenom intervjufrågor och få fanskapet undan och studieveckor in på kontot.
- MOTION. piste. har negligerat min obefintliga kondition alltför länge. nu blir det ändring.
- utomhusvistelse under solens sken ..iiii den häärliiga våårsolens glans! :)
- sömn. har också blivit en bristvara de senaste nätterna.
- städa klädskåpet. ett måste väldans snart, eftersom man inte hittar någå å allt e ett enda kaos.
- körer. samt egen övning inför dessa. kallas även jobb och är ett måste.
- födisfester x2 :) ett 25-årskalas å ett 50-års. inte illa.
- konsert x2. WAM imorgon, välkomna å lyssna! samt uffes komp.konsert på lö.
- hängande med pojkvän. busy som man är har detta blivit ett kalenderärende. :S
- kaffande med vän. innehåller kalorier och fniss samt allvarliga samtal. myyycket trevligt.

plus övrigt löst program som inte är värt att nämnas eller inte ännu är känt ens för mig själv.
Men det ser ju ut att bli en riktigt treflig vecka dethär.



dagens morr: fällde saltkaret i golvet imorse. Det gick sönder. Orkade inte städa upp. kanske saltet försvinner om jag slutar tänka på det.

Inga kommentarer: