tisdag 6 mars 2007

Yrt och trögt

tisdag 6 mars 2007
jaha. tibax i vardagens trista lunk. Fast det är nog ganska skönt också, måste jag säga. Turnén var, mja, ganska jobbig faktiskt. fast skoj också. Ett centralt tema blev dock, tyvärr, spyor. nice one. får se vad den saftiga tilläggsräkningen blir på nu... ujujuj. Och jag var ARRRG. mycket arg. det är ganska sällsynt faktiskt.
Träffade Anna i stockholm. hur härligt som helst. jag saknar henne.
Turnén var utmattande som fan. sov 10 timmar i natt, och var ändå trött imorse...

uppsatser, tenter, konserter och allmän stress och olust är centrala teman i min vardag just nu. En gnagande oro inför det mesta i magbottnet är inte särskilt trefligt, måste jag säga. allt stampar på ställe samtidigt som tiden går för fort framåt. hur märkligt som helst.
Samtidigt som jag klagar inser jag ju att jag har det rättså bra iallafall. ändå känns det verkligen som att mitt liv suger just nu.

Att sånt. inte särskilt piggt inlägg dethär.


dagens dåd: jag har sytt in en knapp.

Inga kommentarer: