tisdag 3 april 2007

tisdag 3 april 2007
Det har hänt något unikt. Imorgon bitti åker jag till fjällen för att vara sportig över påsken tillsammans med Robs familj. Och nu när jag har packat SÅ FINNS DET FORTFARANDE RUM I MIN VÄSKA. Min första tanke var naturligtvis Vad har jag glömt?? Men sen insåg jag att jag nog har med allt som behövs för en skidsemester.. hm. Men inte kan jag väl åka på en resa utan onödiga "utifall att" kläder?


EDIT en halv timme senare:
Såja. Har nu fyllt väskan med mera kläder och grejer så att jag tryggt kan resa iväg med vetskap om att jag inte kommer att frysa rumpan av mej i fjällen. Extra utifall att kläder är också med. Alles under kontroll. Sehr Gut! Är packningsguru.


EDIT ännu senare:
Glömde att berätta att jag fick beröm från två av varandra oberoende människor idag! Beröm är nice. Speciellt då det kommer från annars kritiska människor som vet vad de pratar om. Men också om det bara kommer från en helt vanlig rivilaulaja som bara ville glädja mej med att säga att hon tycker om mina övningar. HUr trevligt e int de?
Nu ska jag definitivt städa lite, diska å SOVA.

Glad Påssssk!

Inga kommentarer: