tisdag 24 april 2007

Följande kan konstateras:

tisdag 24 april 2007
- Har brutal skoskav efter hysterisk shopping som inte ledde nån vart. Ska man få skoskav så ska man åtminstone komma hem med tre påsar fulla med nya grejer som tack för besväret.
- Klädeslpaniken börjar stiga till max angående klädsel på Irland. Och detta får inte bli ett stressmoment sedan där; tror bestämt att jag har annat att vara nervös över då... ish. (jajaaa, jag vet att klädskåpet svämmar över och att dörren inte riktigt går fast för att jag har så mycket kläder, men nu råkar det sig så illa att jag inte har något lämpligt för just en körtävling.)
- Ångest-panik-faktor 2: TIDEN!!! Fattar inte hur programmet kunde bli så långt nu; då vi har mätt tidigare har det hållit sig inom ramarna galant. prkl. vi behöver inte precis dra på oss extra penalty och minuspoäng för det. hård konkurrens ändå lixom. (för icke insatta: 10-12 minuter musik, annars blir det minuspoäng)
- Ångest-panik-faktor 3: transkriptionsuppgiften!!! Aaaaa. när fan skall den hinna bli klar? för tillfället hyser jag starka aggressioner mot Långben. Han är en sprätt. och en slusk.
- Hanna goes business imorgon då jag flyger (!) till Vasa för att sitta på ett möte i några timmar. yey. förbundet betalar. ännu mera yey. *v.i.p.*
- positiv resfeber infann sig idag i slutet av övningen. Det lät bra och tävlingsvibborna kom smygande i skymningsljuset i Axelia. Det kändes bra.
- Jag har världens absolut bästa jobb.
- Jag har världens absolut bästa pojkvän.

Inga kommentarer: