söndag 20 maj 2007

hangö

söndag 20 maj 2007
var en hitt. En ros, en fylla, en vinflaska å ett miniatyrbadhus rikare (ett miniatyrbadhus i trä har jag alltid önskat mig. man vet aldrig när ett sånt kan behövas....) Alltid något. Funderar fortfarande om det var värt att stiga upp 06.15 för detta, men sitzen å hemresan rockade! Tack, Underbara Kvinnor för det! :)
Många kråkor i publiken å varierande kvalitet på framförandena kan man ju säga...

Nu ska jag våldsgästa min pojkvän, som antagligen sover sin skönhetssömn inför sin keikka i HANGÖ imorgon. (allvarligt: whats with Hangö??!) men hangö som keikkastad kan rekommenderas. Hoppas att jag har en varm famn att vänta.

godnatt. tror bestämt att jag ska ta ett, eller kanske sju, glas vatten innan jag går å lägger mig.
Detta för att intresseklubben ska få sin anteckningsbok fylld.

tack, förlåt o gonatt.

Inga kommentarer: