onsdag 16 maj 2007

lista!

onsdag 16 maj 2007
hittade den nånstans då jag slumpsurfade... just what I need.

1.Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: 10 stycken.
2.Vilken svordom använder du mest: den som e så ful att jag inte vill skriva den, tyvärr. Fast jag kämpar på och försöker verkligen att inte svära, åtminstone inte så ofta...
3.Äger du en iPod: nej. men en mp3-spelare nog.
4.Vilken tid är din väckarklocka inställd på: imorgon är det sovmorgon.
5.Hur många resväskor äger du: nå typ 4...
6.Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: nä, varför sku jag göra det?? när det är kallt har jag yllesockor.
7.Var köper du dina matvaror ifrån: här har vi nåt för intresseklubben...: Martinmylly å kuppis-cittaren...
8.Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: nå ingendera. är en urusel fotograf men heller ingen linssilude... men kanske ändå hellre vara med på bild.
9.Har någon någonsin kallat dig lat: Ja! För det är en stor sanning.
10.Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu: aretha franklin
11.Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: va? om man med chokladmjölk menar typ oboy, så definitivt vanlig mjölk. Drickbar kakao e äckligt!
12.Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: njae, förra veckan dock..
13.När var senast någon stötte på dig: nå, ganska länge sen, eftersom jag nu inte riktigt kan minnas när det sku ha varit. Eller så har jag bara inte fattat att nån ha försökt stöta på mej..
14.Vad åt du till middag: glutenfria vårrullar hos Marina. nam is dat!
15.Använder du huvtröjor: jepp.
16.Kan du vissla: nja, int egentligen, tyvärr.
17.Har du någonsin deltagit i en demonstration: nej, sku inte tro det. är inte riktigt den typen. eller så har den "rätta" demonstrationen inte dykt upp..
18.Vem var den sista som ringde dig: Herr R
19.Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Nå nu e det ju så, att jag inte är nån nöjesfältsmänniska överhuvudtaget, eftersom jag blir illamående vid blotta tanken på berg- o dalbana eller liknande. Men kanske en hederlig gammaldags karusell inte skulle vara så tokigt?
20.Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: garanterat. å myki!
21.Vilket riktnummer befinner du dig i: 02
22.Tittade du på tecknat när du var liten: vadå när jag var liten? Tecknat är ju alltid en hittt!
23.Hur många syskon har du: inga
24.Är du blyg inför det motsatta könet: nå, inte sku jag nu säga det. beror kanske lite på situationen. Kan nog ofta vara blyg, men tror inte att det har med kön att göra direkt.
25.Äger du några band t-shirts: nej.
26.När flög du senast: för 1,5 veckor sedan.
27.Hur många stolar står kring ditt köksbord: 4
28.Läser du för skojs skull: ja!!
29.Pratar du några andra språk än svenska? finska o engelska, lite tyska å minimalt med italienska, eller ska vi säga, jag kan rada några enstaka ord efter varandra, om det nu är att kunna tala ett språk...
30.Diskar du din egen disk: nå, eftersom jag inte har varken en husa eller en slav så är jag ju så illa tvungen.
31.Har du gråtit offentligt: många gånger!
32.Har du en stationär dator eller en laptop: läppäre. Har folk ens stationära datorer mera?
33.Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: nejnejnej.
34.Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: innerst inne ja, men i sånahär sammanhang svara jag naturligtvis att det inte spelar nån roll, för vi lever i ett jämlikt samhälle.
35.Kan du kasta macka: i misstag, med den "rätta" stenen
36.Har du någonsin varit på Jamaica: tyvärr inte
37.Vad har du med dig in på bion: sällskap.
38.Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: öh. tyckte att det mesta sög, men musik, antar jag.
39.Gillar du att flyga flygplan: antar att det menas att vara passagerare, trots att man med den formuleringen skulle kunna tro annat, så ja, det är helt ok.
40.Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner: intellekt, intelligens å omtänksamhet.
41.Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Va? Knäpp fråga. jag har tyckt att alla jag har blivit attraherad av har varit attraktiva, såklart. daa-a!
42.När sov du senast på golvet: på påsken.
43.Vilken är din favoritdrink: Cosmopolitan. gärna i en balja, som på Irland! ;)
44.Gillar du din boende situation: sådär. sku gärna bo lite större. men har ett snyggt inrett hem nog. ;)
45.Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: varierar från 6-12 timmar...
46.Äter du frukost dagligen: JA! Dööör av hunger varje morgon!!!
47.Är dina dagar fullbokade och stressiga: Ibland nog jo.
48.Vilken är din favoritfrukt: äpple, gärna illgrönt.
49.Hur gammal blir du nästa födelsedag: tillräckligt.
50.Tror du på liv på andra planeter: vet inte. har inte orkat ägna detta så många tankar, mina tankar upptas av annat, än så länge åtminstone.
51.Tror du att Gud är man eller kvinna: jag vet faktiskt inte. både och hoppas jag.
52.Hur valde dina föräldrar ditt namn: mamma bestämde, som vanligt :).
53.Gillar du senap: med korv jo, inte bara sådär ensamt...
54.Skulle du någonsin hoppa fallskärm: nej. är så långt ifrån en äventyrare som man bara kan komma.
55.Sover du på sida, mage eller rygg: på sidan, som en BOLL!
56.Tycker du om att krama folk: jodå! men bara såna jag tycker om!
57.Skulle du säga att du är trendig: ish. nån enstaka gång kanske. om plånboken sku tillåta sku jag nog vara mer trendig än vad jag nu är.
58.Äger du en digitalkamera: ja, men den används alltför sällan...
59.Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Ärligt: ingen jäkla aning...
60.Tycker du att du är attraktiv: nå ibland. Då jag stiger upp på morgonen önskar jag oftast att jag sku vara nån annan, men efter lite fixande så är jag väl helt acceptabel. Attraktion kommer nog inifrån; känner man sig snygg så är man oftast det.
61.Vad är du allergisk mot: växter å djur.
62.Får du dåligt samvete efter du ätit kött: nej. kött e gott!
63.Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Sebastian.

Inga kommentarer: