tisdag 15 juli 2008

Detta har hänt:

tisdag 15 juli 2008
- Jag har haft tjejkväll på balkongen. Väldigt trevligt.
- Jag har varit på sallads-marängtårtskväll med allmänt hängande hos C. Också det väldigt trevligt.
- Jag har åkt till Nådendal & ätit en god frukost där. Så kan man också göra. Och det rekommenderas varmt; need I say att det var väldigt trevligt?
- Jag har färgat ögonbrynen&fransarna. Brynen blev bra, fransarna inte så bra. Eller ja, det syns ju typ knappt. Men väl värt ett försök till.
- Har tittat en säsong av Gilmore Girls. Trevligt det också
- Har scrappat ett kort, som det kanske kommer en bild på här snart, och sagt hej då åt en kär vän.
- Två goda vänner har flyttat till Hesa. Inte så väldigt trevligt. Men dom får det säkert bra där. och det är ju trevligt för dem.
- Jag har bytt lakan. väldigt trevligt. älskar doften av rena lakan.

Det var väl ungefär det som har hänt. Kan alltså med facit på hand gå till annalerna som en väldigt trevlig period av mitt liv. (trots att det suger fett att du har flyttat JRo!!)


Dagens löfte: Kära bankkonto, Jag lovar och svär att jag inte ska shoppa någrasomhelst kläder under augustimånad. Detta är ett heligt löfte till Dig, kära virtuella spargris.

1 kommentar:

jro sa...

Jag är glad att ha fått vara med på en hel del av allt det du gjort! :) Och nog suger det lite att jag flyttat fast det också är spännande ;)