torsdag 17 juli 2008

Resfeber, fixande & nya skor!

torsdag 17 juli 2008
Pust vilken dag detta har varit!
Många ovanliga saker har hänt idag.
Har aldrig i mitt liv varit så fixig som idag! Är helt slut!!!

Har alltså:
- bokat tid till service för bilen (!!!) Det ni! Trodde aldrig den dagen sku komma att jag sku fixa sånt. detta måste firas!
- Ringt efter WC-byttsfixare, eftersom vår tycks läcka på nåt vis.
- Printat ut viktiga papper inför Resan, som t.ex. hotellbokningen
- Växlat pengar
- fixat ett internationellt studiekort åt mej
- återlämnat bibbaböcker I TID!
- Köpt små flaskor till kosmetika så man inte behöver släpa på fem ton
- tömt minneskortet på kameran
- skrivit packningslista
- tagit fram flygbiljetterna samt kollat vilken tid flyget går
- kollat upp strategiska rutter&platser i Köpenhamn

Kan ni fatta! Jag! Har fixat! Detta! Inte att undra på att jag är slut!

Nu ska jag iväg till gymmet för att bränna lite fläsk, eftersom min älskade R å jag ska till Bossa på romantisk middag ikväll.



Dagens filmtips: The Notebook SAMT Once. Fantastiska filmer båda två!!

Dagens huj: Broccolisoppa som lämnats framme i kastrullen några dagar LUKTAR ILLA.

Hej å hå!

Inga kommentarer: