torsdag 21 augusti 2008

Pargas calling

torsdag 21 augusti 2008
idag är det arbetsdag. borde sitta i bilen NU å susa iväg till pargasiens rike, men MÅST hinna dricka upp mitt kaffe först, så jag passar på att blogga lite samtidigt.

dagens fäcts:
Jobbet känns inspirerande, trots att jag har en dålig hårdag idag. Dessutom har jag bykat idag. Och diskat litelite. min huslighet har alltså nått sin peak, och kommer snart att börja dala igen...
Imorgon får vi besök av S&E. Spännande! Och lite tungt eftersom det innebär att vi måst städa upp vår skit från golvet. Påbörjade nämligen i ilskorna ett "nu ska alla papper i ordning" projekt i söndags, som jag med gott samvete lämnade totalt på hälft fortare än jag påbörjade det. Ingen har rört det sedan dess men nu är vi så illa tvungna, vilket i princip är en bra sak för då får man det gjort iallafall. Bra att E inte kryper ännu iallafall, så han inte blir alltför tänd på saker under hyllan eller liknande...
lovade mej själv att inte komma till jobbet med andan i halsen en enda gång i höst. Den planen har nu officiellt skitit på sej och jag kommer som vanligt att måsta köra som en dåre (utan att för det köra för fort, för det har jag slutat med för länge sedan).

så nu måst jag R.U.S.A. för att inte bli sen.

so long batong.

Inga kommentarer: