onsdag 20 augusti 2008

Chill å knark

onsdag 20 augusti 2008
jag har lite tråkigt. Tänker hänvisa till det som Chill, eftersom det låter mycket bättre, sundare, trevligare och mera jag-har-ett-liv-men-tar-bara-en-kort-befogad-paus-från-det-och-
chillar-en-stund. (jämfört med jag-har-tråkigt-och-vet-inte-vad-jag-ska-hitta-på-
vem-vill-leka-med-mej)

egentligen finns det massor av saker som jag kunde börja ta i tu med. men jag orkar inte bry mej särskilt mycket.
Eller egentligen bryr jag väl mej nog, men orkar bara int.


Igår:
läste ut snabba cash inatt. fy faa-an. bra bok.
igår kollade vi två Beck-filmer. Jag har en stark svensk-deckare-fetish. Till filmerna åt vi nötter. efteråt hade jag matmorkkis.
min kamera har legat på golvet i tamburen sen i lördags. varje gång jag gick förbi tänkte jag på det och hoppades att ingen skulle trampa sönder den. igår plockade jag upp den.

idag:
jag funderar var man kan köpa torkad ananas UTAN socker.
Jag kollar på Gilmore Girls, säsong 4.
Jag vill se audrey tatou i tillsammans är man mindre ensam. bra bok iaf.
knarkar kaffe som om det vore min sista dag på jorden. vågar inte sluta i rädslan för biverkningar.
kan man faktiskt gilla bowling?

det finns folk som tror att jag är galen. men det bjuder jag på.


Julen närmar sej och jag måst åka till Pargas på måndagen. Saker och ting är inte som de brukar.

Inga kommentarer: