måndag 22 september 2008

Allt beror på något

måndag 22 september 2008
Det blev som jag befarade - Lockelsen bakom hörnet att smyga omkring på IKEA blev för stor och spenderade kvalitetstid med Herr Rs familj där istället för att mögla på insten, som ju planen var. Rätt trevlig dag ändå, när allt kommer omkring. Förutom mördande huvudvärk pga en alltför kort natt, som i sin tur berodde på hög inre panik angående saker som borde fixas å det snaraste , som i sin tur beror på min oförmåga att fixa saker, i kombination med för tidig väckning för små Hannor. Allt beror på något och i mitt fall beror det mesta i mitt liv på mej.


Sådan har denna måndag varit. I trevlighetsmått mätt relativt lyckad, i uträttade sakers mått mätt väldigt misslyckad. Allt beror på hur man ser det.


Dagens not: Idag fick jag ett hembakt bröd. ibland lönar det sej att dirigera körer.

Inga kommentarer: