onsdag 26 november 2008

onsdag 26 november 2008
Enligt Åbo Akademi finns inte jag: "Personen existerar inte. Personen finns inte inskriven som studerande vid Åbo Akademi." WTF?! Så bra. Nu kan jag ju sannerligen åka till Prag med gott samvete och behöver inte oroa mej ett dugg. Hoppas innerligt att detta är ett sjukt skämt. (och JA, jag har betalat kåravgiften även i år)


Min packning går över förväntningarna bra, för jag har, för antagligen första gången i mitt liv, även utrymme för shopping i väskan. Heja jag (fortfarande klar fix.mag. eller Pack.Mag.). Å andra sidan: en som inte finns borde ju kunna resa relativt lätt.



So long Suckers! (sade hon som inte ens fanns)


p.s. Mamma: var inte orolig. Det ordnar sej nog med ÅA. Om inte annat, kan vi ju alltid hota med att "min pappa e faktiskt POLIS". Då blir dom nog rädda.

4 kommentarer:

Cam sa...

:D "min pappa e polis" :D :D :D suveränt!

jutz sa...

hahah...

hoppas de fixar sig så att du igen finns :)

Cam sa...

men för mig finns du alltid ändå! ÅA kanske däremot själv inte finns i framtiden, så där får dom! haha!

Prinsessan Heidi sa...

Ha det skönt i Prag, kram! :)