måndag 5 januari 2009

hemska saker

måndag 5 januari 2009
idag på väg till butiken råkade jag och R tyvärr bevittna en avsugning i korsningen Universitetsgatan-Köpmansgatan. Kl 17.45 en kall måndag i januari. MITT PÅ GATAN. I'm scarred for life.



Till råga på allt elände tycker Robert att jag skall börja hjälpa till här hemma, packa upp, städa å greja istället för att slösurfa å titta på tv å bara vara i vägen. Han har förvandlats till min mamma medan jag försöker vara alternativ och stencool och radikal. Saker och ting är helt definitivt inte som de brukar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mamma kommenterar: Stackars Robert!

jro sa...

Huj! Hemska saker! Vilken förskräcklig dag! Hoppas du sovit bort alla hemskheter och vaknar till en lugn helgdag utan städning och butiksfärder med sexscener! Kram!

Cam sa...

men urk alltså :S och jag har sagt det förr: vi är så i behov av en house maid!

Kramar!!