måndag 23 februari 2009

Hallå Världen, jag är HÄR!!

måndag 23 februari 2009
Inte ett enda mejl idag. Inga notifications på fejan. Inga viestin å den enda som har ringt e mamma. Välkommen till den oerhört populära muijan.

Denna måndag kommer sannerligen inte att gå till historien som den trevligaste. Förutom att ingen, Ingen, vill mej något har jag blivit helyr av min gradulitteratur. Dessutom trilskades internet väldigt länge. Då nätet inte fungerar får jag lust att slå sönder saker och skrika obscena ord åt främmande tanter.

3 kommentarer:

Cam sa...

hej, det fär låter ju som MIN vardag. är du säker att du vaknat upp i rätt liv idag?

Cam sa...

hej, det fär låter ju som MIN vardag. är du säker att du vaknat upp i rätt liv idag?

Prinsessan Heidi sa...

Låter faktiskt bekant! Ensam i sitt eget epicentrum... Kram på dig, hoppas dagen börjar se bättre ut! Du kan alltid göra som jag: planera vad allt roligt du kan unna dig vid första bästa tillfälle ;)