söndag 15 februari 2009

Hej!

söndag 15 februari 2009
Känner att jag borde pressa fram ett litet inlägg här på blåggen. Den senaste tiden har det varit lite dåligt med roliga inlägg, vilket delvis beror på att det inte hänt typ nånting alls i mitt lilla liv och delvis på att jag är lat.
Denna helg har jag varit i dialekternas Mecka, i ett dialektalt epicentrum, dvs i Närpes. Roligt och mycket utmattande. Dessutom har jag attenderat fat camp, eftersom helgen har gått ut på körsång (as in väldigt lite fysisk aktivitet) med efterföljande hemmakvällar framför tvn (as in e.n.o.r.m.t. kalori-intag). Jag är mycket nöjd över att vi inte är på väg på solsemester.


ett meddelande åt min far, som befinner sig på andra sidan jordklotet: Sori, men jag hade ingen aning om vilken lampa det var som sku slockna i bilen, varför fasten seat-belt-skylten blinkade och ett alarm tjööööt halva vägen till Närpes, hur man använder vepaston eller hur man fick på cruisern. men annars gick det bra! p.s. tanken är tom och behöver nu påfyllning. d.s.

Inga kommentarer: