onsdag 18 februari 2009

onsdag 18 februari 2009
Nu är det sportlov, alltså kan man med gott samvete titta på daytime television. Ellen de Generes är min ny(gamla) idol. Alltså hon är ju bara för cool. I övrigt anser jag att lifestylekanalen liv (äckligt ord det där lifestyle förresten) har ett utbud som är under all kritik, men Ellen räddar verkligen hela kanalen. En lifestylekanal för kvinnor som handlar om: matlagning, inredning och hemrenovering, skönhet, shopping, mode och om att hitta en rejäl man. Kryddat med lite sex och samlevnad. På. Fakta. Ge er.
Som sagt, Ellen räddar all värdighet kanalen har. (fast lite krystat känns väl Ellen deGeneres-show 3 gånger om dagen)

Själv är jag beyond räddning vad gäller tv-serier och eftersom kära R är borta hela kvällen tänker jag ha tv-seriemaraton i pyjamas med karkki å vin.


Dagens gåta: hittade något i kylskåpet som hade muterat till något oigenkännbart men eftersom det var lite äckligt att ens peta på lät jag det vara där. Vad kan det vara?


För intresseklubben: dom nya cornflakesen med bärbitar i är gudomligt goda.

3 kommentarer:

jutz sa...

Jag håller fullt med om att Liv är ett sort skämt, mycket oväsen om ingenting. Rentav fjantigt! Har dock inte sett på Ellen...

Tips gällande kylskåpsfyndet: sätt en lapp på var det står "R, VAD är detta?" :)

Hanna sa...

haha, bra tips!

Prinsessan Heidi sa...

Instämmer om Liv, jag såg tom. ett program som handlade om hur man ska bete sig på en dejt! Please, people. Såg också Ellen och hon är ju Ellen, ganska underbar, men jag blev lite rädd för den galna publiken som blev helt hysterisk när det var Bonus day (och de fick en massa gratis stuff). På Ellens min tyckte jag mig se att också hon tyckte det var lite pinsamt med allt skrikande och hårslitande... Men ska nog fortsätta titta trots det :D