måndag 9 februari 2009

Söndag på måndag

måndag 9 februari 2009
Hett tips till folk med dekadent liv (eller folk som annors bara är trötta):
Ta söndag på måndag istället. Fungerar strålande bra!

Efter en festlig helg tror jag att jag seriöst var den tröttaste kvinnan på jordklotet igår. Ändå diskade jag ca 40 glas och 20 tallrikar. Diskandet gjorde dock mej så in i norden trött idag, att jag bara var tvungen att se på tv hela dagen. Och ta en långpromenad i solen.

Että sellaista. Fler söndagar åt det trötta (fest)folket.


Dagens sköna kvällspresscoop handlar om prinsessan Madeleine. Hon har nämligen kanske rökt på en fest. Detta förärar Aftonbladet med en stor juttu. Härligt initiativ Mattias!
Personligen tycker jag många saker, men bland annat att kvinnan på bilden likaväl kunde vara nån helt random dude.
Dessutom har dom ett bildextra med hela 3 bilder, som går under rubriken "kungliga bolmare vi minns". Ge er.

Inga kommentarer: