fredag 29 maj 2009

Mina olika skepnader

fredag 29 maj 2009
Klockan är mittinatten och jag vet inte ännu vad jag ska sjunga imorgon på kurs (för är det nåt jag inte är, så är det pretto). heja. att vara väl förberedd är a och o.

I övrig glider jag fram som värsta stekarn. Shoppar för dyra pengar och dricker smoothie i solen som värsta Ashley Olsen.

Även på hemmaplan är det fett bra. Har skött hushåll, agerat taxikusk och påmint R om att han måste vattna krukväxterna. (!) (Jag skiter faktiskt i våra krukväxter, så om han envisas med att ha såna så får han banne mej sköta dem själv. Jag gillar snittblommor. det har inte R fattat. ännu. Vi har ju bara varit ihop sen 2005 ännu så det är väl lite för tidigt för det.) (och nej, jag är inte bitter, bara lite halvstörd.)
Igår bakade jag dessutom kaka OCH diskade undan efter mej. Är Martha-fucking-Stewart. (fast R ogillar när jag använder ett vulgärt språk, så egentligen ska ni byta ut the f*-word mot tusanhakar.)

Nu ska jag som värsta Svenne Bananen kolla in lite Acne Jeans. Aj löööv postorder.

Hej då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snittblommor ÄR underbara, hoppas han fattar snart! :)

De jag inte fattar är storboksteverna i texten, R heter väl något? :)

Hanna sa...

jo, jag tror faktiskt att de flesta heter något. R är min Mr. Big (och jag är förstås Carrie)