tisdag 23 juni 2009

tisdag 23 juni 2009
Dagen begynte i strålande sol, såväl ute som inne. Balkonger städades, fönster tvättades och sol lapades på de rena ytorna, som var en sann njutning för varje sinne.
Mat handlades och tillreddes på den rena balkong-grillen och avnjöts framför ett avsnitt av den kritikerrosade tv-serien Greys. Nästsista programpunkten på listan står för dörren. Som varje alert student kan lista ut, har jag alltså, eftersom jag bloggar, återupptagit förhållandet med Iso-G. Efter att ha läst några sidor med beskrivningar av läget år 1891 lider jag nu av en liten svacka vad gäller motivation, blodsocker samt även vad gäller gamla beskrivningar av lägen. Geeeee eeeeeer!
Alternativt ge mej kaffe.

5 mark åt den som vill skriva om det musikaliska läget år 1891 i den soliga staden Ekenäs.

2 kommentarer:

Stina sa...

jag har oxå suttit och läst om 1891:s händelser i Ekenäs.. kanske jag kan få en femma? :) kramar!

Hanna sa...

haha. trodde jag var den enda i världen som läste om det :D
kramis!
Du ska få 5 mark nästa gång vi ses ;)