tisdag 23 juni 2009

tisdag 23 juni 2009
Jag tror jag är sjuk. Imorse vaknade jag, hoppade glatt upp och började fundera på dagens planer. Kom fram till följande:
- städa balkongen. Ta bort sånt som egentligen inte bor på balkongen, tvätta golvet, torka av ytor, tvätta fönster.
Blev jättejätteglad av min genialiska plan och skred genast till verket. Fönstren återstår. Men det är ju ett perfekt sätt att sola sej på. Fabulöst. Att jag inte tänkt på det tidigare.
- träna. Härregud. har mest tränat på att få större mage de senaste dagarna.
- gradun. Måste. skriva. idag.

Seriöst. Vilken äcklig dag detta kommer att bli.

1 kommentar:

jro sa...

Men du kan glädja dig åt och se fram emot att de lovat typ 25-27 grader till Lovisa i helgen! :) Du kan mao denna gång lämna långkalsingarna och ylletröjan hemma!