onsdag 17 juni 2009

Dagens duster

onsdag 17 juni 2009
har varit både trevliga och mindre trevliga.
Graduhandledning: tja. bra handledning. inte så bra text producerad av mej. jag definitivt i underläge här.
Shopping: mycket väl shoppat. Ril's skor (-30% plus nå extra rabatt med rabattkortet, som jag lyckats tappa, men fick ett nytt), en YourFace-klänning till -50% (plus nå exra rabatt för att bli deras medlem.*) en bas-tee från selected å ett par strumpor. 1-0 till mej.
Hälsa: jag är sjuk. fäckfäckfäck. mycket surt. *ser fram emot att spendera midsommar här i stadslägenheten alldeles ensam och ynklig*
Mat: eftersom jag är sjuk är jag inte så hungrig. åt en liten men delischös sallad (är så kung i köket) och nu äter jag mycket karkki istället för att kompensera hungerskänslan.



*har dock lärt mej av mina misstag, och kryssar hädanefter alltid i att jag inte vill ha deras reklam. får ännu nå jävla skitreklam till min telefon från fuckin KappAhl. När jag har senast handlat där, 1997?

Inga kommentarer: