lördag 15 augusti 2009

Fyra frågor om natten:

lördag 15 augusti 2009
  • varför Yearbookar folk sej på Fejssaren? Supertönt, tycker jag.
  • varför heter det skoskydd? (ni vet sånadär små strumpor som ändå alltid är för stora) Det är ju fötterna som skyddas och inte skorna. Äckligt ord dessutom. Skoskydd. Hujj.
  • vem har lust att ge en Nintendo Wii åt mej? (playstation 3 går nog också bra)
  • varför har jag inte en drop dead-fab filmstjärnekropp? Livet är orättvist.
Dagens bra: sikabilliga irtaren på cittaren. värsta säcken följden med hem. (egentligen en jättedålig sak. men bra iallafall.)

3 kommentarer:

Anssi J sa...

I plead guilty! Vet ej, det kanske är så supertönt att det blir roligt. Iallafall billigt roligt. Och som Ramel sa, "Det är ingen skam att vara pajas bara man själv vet det." :)

Cam sa...

ööö... e int skoskydd dom där blåa plastsakerna som man sätter utanpå skorna? socks kallar jag dem som du kallar för skoskydd. eller sukkaset på finska.

cramelicram :)

Sininen huvimaja sa...

Ouch, guilty! Jag tyckte bara att det va helt hilarious med Yearbook bilder men sant, fenomenet spred sig ganska fort på FB...

Och tack o lov så orkade jag inte till Cittaren idag, det är nämligen omöjligt för mig att köpa bara lite irtsarin - det blir alltid flera kilon ;)