måndag 17 augusti 2009

Oroväckande?

måndag 17 augusti 2009
Jag och min kära sambo har idag tagit ett stort steg mot... ja, nånting. Ikväll har vi gjort det som ni alla i hemlighet drömmer om att göra (och som jag vet att några av er redan ägnar er åt). Jag säger bara Jane Fonda, släng dej i väggen. Här kommer vi, the aerobic-nöörds. Just det, vi har jumppat till en tv-shop-aerobic-videååå. This is the Zumba! OMGOMGOMG. Det trodde ni aldrig. Inte vi heller. Men man ska ha gemensamma aktiviteter i ett förhållande, som det så fint heter.

Som motvikt ska vi nu måka in några rejäla natt-räk-kaloribomber.

3 kommentarer:

Lina Teir sa...

HAHAHAHAHA

Prinsessan Heidi sa...

Hahahahaaaa, welcome to the Zumba club! Are you ready to Zumbaaa! :D Vitsi vad häftigt att ni gjort det tillsammans, jag klarar tills vidare inte ens av att ha dörren öppen till vardagsrummet när jag håller på! ;)

jutz sa...

JAg skulle inte ha trott att ni skulle ta itu med sådant... Men Good for you! :) Det var säkert skoj! :) hee