torsdag 20 augusti 2009

torsdag 20 augusti 2009
övervägde i morse (alltså just) att lägga in en "dagens fide". (alltså dagens outfit, för er som inte är bevandrade i ungdomsspråkliga termer). Det är lite oroväckande, härregud vem tror jag att jag är? Dethär är ingen modeblogg. Men jag ber härmed att få meddela att jag har nya koola ungdomsjeans från en värsta ungdomskedjan. Mitt motto "enbart kvalitet, ingen kvantitet alls" är ett skit motto, och därför gjorde jag stan osäker igår. Dessutom en bra grej för att slippa packa och överhuvudtaget befinna sig i flytthelvetet; "jag måste gå å shoppa lite. Så är jag en mycket gladare flytterska sen". R fortsatte i sin vanliga neggo-stil med typ "hur korkat är det inte att shoppa mera grejer då man ska flytta?" Ja ba fortsatte med koola chefsstilen, ba "you talkin to me?" Han reagerade inte ens. Fatta hur jobbigt jag har det.

1 kommentar:

Cam sa...

ha! jag övervägde också en dagens outfit men fick ingen bra bild på kvarnens vessa så jag sket i det :) men jag har typ världens coolaste harembyxor och en typ superknäpp napapaita till och jag ser ba helt übercool ut idag. så nu vet ni det :)