tisdag 18 augusti 2009

Konstruktiv diskussion

tisdag 18 augusti 2009
Jag: säg chefen!
R: varför det?
Jag: säg det!
R: nej.
Jag: äh, säg det nu bara.
R: nej.
Jag: men ååh vad barnslig du är. SÄG CHEFEN!
R: nej.


Som tillägg kan meddelas att R tycker att jag far med osanning; att han inte är neggo och att jag alltid får som jag vill. På denhär punkten är vi inte riktigt överens. Jag menar hallå, han säger ju inte ens chefen*. Daa-a.



*detta chefs-smeknamn skulle givetvis bara gälla under flytten. I övriga fall vill jag ogärna bli kallad för chef. Åtminstone av min sambo.

4 kommentarer:

Lina Teir sa...

Jag bara ääääälskar din blogg. 4-ever. :D

Hanna sa...

visst! :D min blogg e bäst. fårevör.

Sara sa...

haha, Hanna jag blir alltid så glad av o läsa din blogg! :D

Hanna sa...

Så bra Sara! Det är roligt att bli glad :)