torsdag 10 september 2009

Livets stora frågor samt en upptäckt

torsdag 10 september 2009
överväger att börja posta foton här på bloggyn, men vet inte riktigt. Vad tycker ni? Är ju inte precis känd för att ta bra foton, och oskarpa och sneda foton känns lite sketet på nåt vis.


idag upptäckte jag att det går att "spela" bjällerklang på vår bokhylla. Den e lite sned eller nåt så varje gång man nuddar i den skakar den till lite. precis i takt med bjällerklang. om man nuddar till en liten specialare, kan man t.o.m. greja versen också. Så nu vet jag iallafall varifrån vi kommer att fixa julstämningen när det väl blir dags för den. bara tomteluvan som fattas.

2 kommentarer:

Cam sa...

klart du ska sätta upp foton! vi vill ju vet vad alla andra möbler i ert hushåll spelar för melodier och hur du ser ut då du sjunger med dom.

Hanna sa...

jeps. det var just det jag misstänkte. ska samla ihop bändet här nån dag :) vitsi dethär blir hyvä. jag kunde ha en hel serie här på bloggen, den kunde heta typ "instrumenten och jag" eller nåt annat sprittande. vide så siistit. alla e helt sjukt intresserade.