onsdag 9 september 2009

The flashy Playboybunny

onsdag 9 september 2009
Det blev en gyllene medelväg: varken man med kostym och lösmunstasch eller våp. Istället en lös klänning som valde att flasha allt jag äger och har x antal gånger i vinden. smooth times.
Övervägde starkt att ha en liten omröstning här på bloggyn om jag skulle gå dressed as a Playboybunny på gubbmötet, men fegade ur. *mes* Blev rädd att ni alla skulle rösta ja och att jag skulle känna mej tvingad att köra en liten Bridget-outfit på Svenska Klubben. Dessutom tror jag att mamma skulle ha dött av blotta åsynen av en omröstning. Kan höra tonfallet "Hanna, nu har vi nog talat med pappa och nu får du nog så lov att ta bort detdär inlägget. Du kan inte skriva sånthär på bloggen. Gud ändå, förstår du inte bättre? Tänk nu lite efter. Det kan ju handla om din framtid. Härregud Masi, säg nånting!" Beslöt mej för att bespara henne (och mej också för den delen) från detta öde, hennes dotter överväger att gå klädd som en hora på ett möte. (tror faktiskt att gubbarna skulle ha strukit med, dom med ifall jag skulle ha uppenbarat mej i en bunny-outfit. faktiskt.) Tror inte heller dom skulle ha förstått humorn i att jag skulle ha kommit klädd som en man. faktiskt. Tur att man är en förståndig kvinna, som har tänkt på att matcha underkläderna hon inte visste att hon skulle visa när hon stod med klänningen i fejset istället för längs med kroppen på Mannerheimvägen och vid Domkyrkan i Åbo.

2 kommentarer:

Cam sa...

LOL :) hett tips: det är typ supercool att göra det på cykeln också, då flashar det liksom av bara farten ;)

CillahMedK sa...

Fniss. :)