onsdag 23 september 2009

Skräckscenarion

onsdag 23 september 2009
Okej, julen är officiellt förstörd. Vill ni veta varför? Stay tuned!!!!1 Sikabra med följetänger hörni! Ni tvingas läsa och jag känner mig pop med så många läsare. Oerhört slugt.

Skräck nr 2: Ifall ni har missat, så ska jag ju på spa (SC -2!! he böri närm se!) i helgen. Dock har jag redan drömt mardrömmar om denna reläxtripp. Min största skräck gäller fluffet på badrockarna. Tänk om jag på fredagen, utmattad efter skitveckan, reser till de fluffiga badrockarnas land bara för att få dyka in i den tröttaste, tunnaste och hårdaste badrocken genom tiderna, använd 11634 gånger sedan år 1973 av feta tanter med rumpsvett och hår under armarna som fastnat i badrocken för eviga tider. Isåfall hoppas jag att den är brun eller orange.


(Det är bra att man funderar på gradun.)


missa inte jul-följetångens sista del! Följ bloggen slaviskt, så kanske Du blir den första att få veta vad som har hänt!!

1 kommentar:

Lina Teir sa...

Jag står inte uuuuut! Berätta fortsättningen NU!