tisdag 6 oktober 2009

Gallup

tisdag 6 oktober 2009
vet att jag inte hållit mitt löfte och berättat om gårdagens minst sagt fartfyllda dag med allt från buss- och telefonmissar till körkonsert, sångjekkun, Kassi-Alma och Mr . Bean-känslor och trevliga busschaufförer. men det blir tills imorgon.

Så länge får ni underhålla er med en gallup:
Skall jag bli en såndär positiv prick* som mest bara går och e nöjd med saker och hittar härligheter i allt omkring mej, eller skall jag fortsätta vara mej själv (dvs kritisk, lite cynisk, sarkastisk och alldeles frikkin underbar)?

Obs! Kom ihåg att världen är svart-vit, och att inga "både-och"-svar kan godkännas i denna gallup. Det är bara mesar som tycker att "en gyllene medelväg" är bra. Vi riktiga hårdingar, vi tycker att medelvägen är den sämsta vägen. Antingen eller skall det vara.


*har ägnat en stor del av mitt liv åt att ogilla/skratta åt dessa prickar.

Se din chans och påverka min personlighet. Det kanske är just Din röst som räknas!



p.s. Rätta tipsraden är: jag, jag, jag, jag och jag. *ego*

5 kommentarer:

Cam sa...

minns du int att vi hatar dom där som bara är lyckliga hela tiden? så jonej, bli nu int en sån. :)

Lina Teir sa...

Nej tack till positiva prickar. Verkligen.

Men härrrrlit är det ju förstås. :D

Prinsessan Heidi sa...

Nej du FÅR inte bli en sån där lyckoprutthurtbrutt, då SLUTAR jag läsa din blogg! Inte skrämmas så där. ;)

Hanna sa...

guvaskönt. nu behöver jag inte förändras. blev nästan lite rädd där. jag är ju trots allt en människa utan någon som helst personlig integritet så jag gör blint allt det som alla andra säger åt mej att göra.

jutz sa...

hahahahahahhaahhaaaaaa

ps. på riktig, hur väljs de här ordverifieringarna lltid att passa vad inlägget handlar om...I dont get it, just dont...