söndag 6 december 2009

Lördag

söndag 6 december 2009
Lördag är i regel en dålig bloggdag. Både för att man inte har så mycket att komma med och för att väldigt få människor läser bloggar på en lördag.

Min lördag:
- frulle på moko
- lite tv och lite övning
- fixning
- bröllopskeikka i kyrkan
- bröllopskeikka på festen. Vi ägde i våra gröna tyllkolar och våra huippuga koreografier och boor (ett ord jag alltid har undrat över hur det stavas, bo'or? boor? boår? booår?), och annat. Att med pokka sjunga Like av virgin är enkelt då man är i gott sällskap. Helt enkelt sjukt kul!!
- En teinibilfärd hem, som gick ut på att de andra drack vin direkt ur flaskan medan jag körde. Kul för mej.
- En ljuvlig kväll med kopiösa mängder nachos och vin och ost och diskussioner. Kan en kväll bli bättre?

Mitt liv är bäst.

Reminder: måste komma ihåg att stänga av klockan så att jag inte vaknar till buu-radion imorgon igen.
Reminder2: Alltid varannan vin, varannan vatten. alltid.

4 kommentarer:

Cam sa...

oj gud vad vi ägde! mitt liv är också bäst! och till största delen pga att du och alla andra ba okså e helt bäst!

Hanna sa...

♥♥♥Bästa vänner är bäst!♥♥♥
Hanna, 29 år

jro sa...

Ja, det är sannerligen fantastiskt med vänner. Och teinibilfärder kan man aldrig få för många av. Inte gröna tyllkjolar heller. Underbart! :)

Prinsessan Heidi sa...

Åå ni verkar ju ha haft en helt superfin kväll, va skoj att läsa om det! :)