fredag 18 december 2009

Rädd

fredag 18 december 2009
Jag är ängslig och rädd. Måste ta mej utanför dörren och gå till biblioteket för att låna en jättetjock och hemsk tentbok. Boken har använts i tidigare kurser, så tyvärr vet jag exakt vad jag ger mig in på då jag lånar hem den. Men utan boken blir jag inte fil.mag. Så räven får surt bita i äpplet och ta på sig eskimåkostymen och traska iväg. Varför ska det vara så jäkla krångligt innan man blir magister? Tycker att det kunde räcka med att man ser glad ut.

Btw, så hatar jag min kakkadator. Då är det ju tur att jag har beställt en ny!!! (<-- ei näin. många utropstecken är daijut, junttit och obelevat. just so you know)

Men Oh the sweet life, magister med ny dator, som inte behöver låna hemska böcker från bibban och som är på väg mot värmebreddgrader. Kan det inte bli 1.2. NU?

3 kommentarer:

Stina sa...

! med antalet utropstecken, jag är oxå allergisk mot detta. och ändå använder jag det ibland. vadan detta?

jutz sa...

Jag tycker det är roligt att använda dem själv, men brukar inte alltid hiffa varför andra gör det. FAst de ju i princip väl borde räcka med ett? eller inte

Cam sa...

alltså JAG tycker att det är värre att läsa ... mellan varje mening... det är liksom ganska störande och vissa gör det väldigt mycket...