söndag 29 augusti 2010

Man är ju en fixare

söndag 29 augusti 2010
Man fixar ju grejer sådär lite nonchalant ni vet.
typ sånthär:
Morotssemlor söndagskvällen till ära.
Lika enkelt som hos Ernst & Timell och gänget gick det för mej att byta tyg på sitsen.
Underlig färg på fotot, bra färg IRL.
Ja, och så var jag ju på amerika-brunch i helgen också.
Marängdrottningen kan baka sånt här också.
Dessutom: nån gök kom på att det kunde vara spännande att spinka på mej och infiltrerade sej i min dator som en fuling som det tog halva natten att radera och städa upp efter. Inget som en datorfixare inte klarar av förstås och fulingen fick se sej besegrad och raderad ur registret. Men ja, jag tror det finns mera jännä typer att spinka på vad gäller internettrafiken (hej kåmåån duuds.)

2 kommentarer:

jro sa...

Skitsnygg stol!! Och semlor, mmmm.

Men alltså va? Har du haft virus? Du är i sanning queen of datastuff!

Hanna sa...

jo stolarna blir huip och jo, virus och nå jävla trojanska hästjävlar. orkaorkaorka. men queen of datastuff är ju en fixare, så jag löste problemet. ska bli hacker i mitt nästa liv.