måndag 30 augusti 2010

Vardagen

måndag 30 augusti 2010
Idag har jag druckit ett glas Piimä. Det var helt sanslöst gott. Tycker ni ska prova. T.ex. i kombination med spicy Thai-food. Sen satt jag 4 timmar i tåg för en 1,5 timmars juttu. Men ett fint cidersällskap vägde upp det. I tåget läste jag min bok (har btw börjat göra "jag läser-moven" och skrattar gott varje gång jag kommer på mej själv). Sen kom jag hem och åt en semla från igår med ett paprikahjärta på och nu är jag på väg i säng och läsa ut min bok. Måste ju orka upp imorgon också.

Gotta love vardag alltså.

2 kommentarer:

jro sa...

Åh! Jag anar att jag känner igen mig i Jag läser-moven! Och cidää på tåget e ju helt enkelt bara bäst!

Hanna sa...

jag läser-moven är DIN MOVE! :D jag har stulit den.
Cider på tåget e jeij, men denna cider intogs på apteekki. också najs. få ställen där cider inte är najs faktiskt.