söndag 12 september 2010

Hej från Saltgruvan

söndag 12 september 2010
Jag ger ifrån mig ett livstecken. Här i saltgruvan är livet inte så tokigt som ni kanske kunde tro. Igår intogs en vikingamiddag med ca ett kilo kött per kvinna och idag har jag dirigerat skiten ur 12 modiga sångare. Därtill har jag lärt min far ett och annat trick i Sibelius, lärt mamma hur man lagar mappar i inboxen, hur man ser på foton i helskärm och hur man tar sig ur helskärmsläget. jag är totalimponerad av mina datakunskaper. (mamma är en finfin kvinna, ni sku se henne när hon sitter och skriver på datan. Hon ser ut som en stolt Ulla-Bella Sekreterare som just har fått en skrivmaskin där hon sitter knappar in ord med sina två pekfingrar. det är så sött så sött.) Själv ser jag ju givetvis dökool ut framför min datamaskin.

Inga kommentarer: