fredag 15 oktober 2010

Spänningen

fredag 15 oktober 2010
Idag har varit en stor dag. Jag har åkt lokaltåg, gjort skumraskaffärer med en underlig dude på en lokaltågsstation mitt i värsta förortsbetonghelvetet där varor och pengar bytte händer, bevittnat ett knarkarpars gräl om hemnycklar, köpt ett kreppjärn istället för en plattång (döm om förvåningen då jag började "platta" till håret, som blev bara frissigare och frissigare av min nya "plattång". bra jag) och ätit medvurstsmörgåsar till kvällsmål (!). I jämförelse med alla dessa ytterst spännande händelser, ter sig ju Lady Gaga nästan lite anonym. NOT. Lady Gaga är fan det koolaste som vandrar omkring på denna jord.

3 kommentarer:

Jonna sa...

Jag brukar ha svårt med termen 'platta håret', för min halvfinska hjärna säger att det heter 'suoristaa' och jag tänker automatiskt 'RAKA håret'. Inte riktigt samma sak nej. Och farligt om jag far till en svenskspråkig frissa ("Till sist skulle du kunna raka mitt hår, för jag ska på fest.").

Cam sa...

hahahahaha Jonna! Jag ba dör :D Tusen tack för senast förresten ännu, det var helt huip att ses och super att jag fick häcka hos er hela helgen ♥

Jonna sa...

Tack själv söta Pingla, det var jättekul att ha dig här! <3 Kramkramkram!