onsdag 3 november 2010

konsumtionsbloggen

onsdag 3 november 2010
Det har talats om shoppingförbud och shopping i varandras garderober och klädutmaningar. Själv kör jag varianten "hitta gamla kläder som jag inte visste att jag hade i eget klädskåp".
Seriöst. Blev totalt överraskad då jag såg nåt gult skymta fram bakom allt annat bråte.  Ba Jag har väl inget gult? Och vips har man en "ny" tröja. Denna gula skönhet har jag använt kanske tre gånger år 2007. Ni kanske tycker att gult el fult, men såhär glad är jag trots att det är mörkt och jävligt och regnigt.

uuh uuh jag är såå icke-konsumerare. (och 2007)

2 kommentarer:

Lina Teir sa...

Snygg dubbelgest med både tummen upp och peace. Jag tänker osökt Benny O när jag ser den där bilden på nåt sätt... :D

Hanna sa...

Haha, det gör jag faktiskt också då du säger det. Tänker på Bens alltså!