fredag 7 januari 2011

Den normala maten

fredag 7 januari 2011
Dag 4: Vad jag har ätit idag

Sjukt spännande för er att veta! Ni hoppar upp och ner av glädje.
Min frulle ser i stort sett likadan ut varje morgon; en lätt activiajogge med hallonsmak, kaffe och ett knäckebröd med lite varierande pålägg. Idag fick leverkorv och gurka äran. Lunchade på stan med mor och åt lax i mangosås med potatismos. Lite tråkig glass till efterrätt. En pepparkaka och en Jim som snacks då jag sjöng stämmor. Ikväll blir det sushi och vin i finfint sällskap.
Nog är det ju tur att dag fyra råkade infalla just idag, dagen då jag har ätit ganska normalt, som normala människor gör på normala fredagar.

Uuh uuh jättebraaa fredaaa. glaaaad.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Originella brillor! haha, cool.

jro sa...

Va snygg du är! :)

Lina Teir sa...

Tänkte precis skriva "Åh du din snygging" och så hann JRo före. Men jag skriver det iallafall, plagiatfaran till trots.

Hanna sa...

Uuh, jeee. Snygg är viktigt.

Prinsessan Heidi sa...

Inga originalitetspoäng till mig då heller men jag MÅSTE bara kommentera bilden för du är ju helt jätte, jättesnygg på den Hanna!