fredag 28 januari 2011

Det morbida sprattet

fredag 28 januari 2011



















Alla som läste torsdagens to do-lista dog en smula med mej då de såg tråkfaktorn och alla önskade dela med sig lite av sin mycket lyxigare vardag åt mej. Fredagen ser lovande ut (jag som hatar, Hatar, att ringa till folk och instanser). I min eufori över det roliga och lyckade arbetspasset beslöt jag mig för att betala lite räkningar (Jag menar, nån måtta med roligheter måste det ju vara, så att jag säkert inte ska känna mig på topp jämt och tro att jag är något). För säkerhets skull betalade jag nämligen min Elle-räkning, min telefonräkning och mitt internet två gånger denna månad. (och Elle är en engångsbetalning.) Cruel. Very cruel. Min hjärna har spelat mig det fulaste sprattet på evigheter.



om det är nån som undrar, så hällde jag upp detdär facebook-lajkade vinglaset efter detta morbida skämt.

Inga kommentarer: