lördag 29 januari 2011

Forntiden vs nutiden

lördag 29 januari 2011
Jag har läst igenom gamla blogginlägg. (på JRos initiativ, det var hon som började) Förr i tiden, då jag var ung och bloggade, skrev jag mycket med franska streck. Mest franska streck faktiskt. Seriöst. Vem orkar läsa en massa franska streck hela tiden? Jag skrev om att jag var ute i otid med saker, att jag inte tyckte om att städa och om att jag var uppe sent om nätterna. Ett annat återkommande tema var dethär med vuxenhet, att vuxet = bra. På bloggen verkar det som att jag bara gått runt och varit försenad och gjort ingenting mest hela tiden. Det är inte sant. Man kan också få bilden av att jag är väldigt oseriös. Det är nog ganska sant.

Vet inte om jag tycker att det är bra eller dåligt att jag inte verkar ha förändrats så värst mycket på 4 år. Största förändringen är väl att jag har skippat hela blogginlägg med enbart franska streck. Minsta förändringen gäller allt det övriga.

So long batong peeps.

Inga kommentarer: