söndag 9 januari 2011

Min dag

söndag 9 januari 2011
Dag 6: Min dag

Sånahär inlägg är jag ju i princip lite allergisk mot, men för att ni så gärna vill höra, så delar jag ju med mej av min dags händelser. (och också för att jag ju har förbundit mig till Listan, och redan varit lite slarvig med den.)
Jag vaknade till surret av ett sms, steg upp och frullade med mor och far. Läste Husis. Sen fejade och bloggade jag lite och efter det hade jag en amper diskussion med min mor. Om vad minns jag inte längre, men jag minns att jag var lite amper. Vid halv ett traskade jag i halkan mot ett piano och spelade tappert ett par timmar. Det var fortfarande halt då jag gick hem tillbaka. Väl hemma serverades jag en utsökt söndagsmåltid bestående av potatismos och korvsås. Efter det har jag bloggat, smsat, mejlat och slösurfat. I planerna för kvällen ingår att lacka naglarna, smsa lite, mejla lite och kanske laga hummus. Mina föräldrar har dock aldrig ätit hummus och är i sanning lite spända på huruvida de kommer att tycka om det eller inte.
Det var den söndagen det. Inte att undra på att jag är lite matt.
Uuh uuh jag är en Eskimå!

3 kommentarer:

CillahMedK sa...

Gud va du e vacker Hanna! Även med lejonman.

Cam sa...

Jee instämmer med Cillah, superfin bild! OCH skitkul att du skriver många inlägg per dag. hyvähyvä att du levererar!

Hanna sa...

Ojoj, vad snälla ni är! Tack, jee!