fredag 14 januari 2011

Morgonstunden

fredag 14 januari 2011
Ok peeps, klockan är 07.35, och jag har fått stryka två (2), TVÅ*, saker från min to-do-lista redan. Bäst att smida då man är vaken. På eftermiddagen kommer jag antagligen att falla i koma pga denna arla pigghet. Men det är jättebraa fredaa idag och jag är helt HC. Och på kvällen ska jag ha ett liv och träffa Great Minds. विलक्षण, som man sku säga på Hindi. (tack google translate för att du finns)

Jag har börjat med den makabra morgonrutinen "ta ett morgonfoto". Imorse såg jag mest ut som en cavewoman.

uuh uuh jag är ett Troll.

*okej då, tekniskt sett en, eftersom den första var "skriv to-do-lista". men iallafall.

2 kommentarer:

Cam sa...

haha, välkommen i trollklubben! :D

Hanna sa...

haha, Great minds are trolls... eller nåt.. ;)