onsdag 12 januari 2011

U.B.I. (unidentified burkinnehåll)

onsdag 12 januari 2011
Dag 8: Ett ögonblick

Då livet är fullt av ögonblick att minnas och ögonblick att glömmas är det ju sjukt svårt att välja ETT, så jag kör med nåt banalt. Som t.ex. dagens ögonblick, då jag städade kylskåpet (!) och hittade två burkar med totalt oidentifierbart innehåll. För ett ögonblick funderade jag vad det månne kan ha varit, men kom rätt hastigt fram till att denna tanke är rätt otrevlig, och beslöt mig således för att skippa den tankekedjan och bara helt sonika slänga hela skiten i vessan och aldrig tänka mera på det.

3 kommentarer:

Evis sa...

Det finns ju den där mögelbloggen... men det kanske e pinsamt att som vuxen kvinna posta saker där... Däremot kan jag ju trösta med att jag en gång möttes i hallen av en gurka då jag kom hem från en resa... :)

Hanna sa...

Så sant! Men pinsamt har sedan länge varit ett normaltillstånd i mitt liv... och en gurka som sällskap är ju inte heller kanske helt dumt.

jro sa...

Hahaha! (skrattar åt gurkan)

Det gläder mig dock att du trots allt ville tänka på UBI:na en gång till för att förtälja oss den här utsökta historien.