onsdag 12 januari 2011

Jag och mej själv

onsdag 12 januari 2011
Alltså jag vet inte, men jag får alltid samma svar på sånahär tester, även om jag sällan tycker att svarsalternativen är särskilt välbeskrivande för just mej och jag lite randomly nu bara klickar i nånting. Det är lite tråkigt.


Din personlighetstyp:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.
Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


Uuh uuh jag är så artsy fartsy.*

*bad hair day = pipodag. my mom would never approve att jag har mössa inomhus.

2 kommentarer:

Lina Teir sa...

Ser ut som de svar jag brukar få. Tror till och med att jag har gjort precis det där testet. Men så är man ju en sann eldsjäl också. Med många strängar på sin lyra och bollar i luften.

jro sa...

Haha. Jag underar dock vad en personalvetare är?