måndag 21 februari 2011

Fräs

måndag 21 februari 2011
Aaaaaarrrrgh. Jag har inga hörlurar med mej på bussen.(jepp, tar ju bussen för säkerhets skull i vintertider som dessa). För första gången tog jag INTE med mej min bok, för jag sku ju lyssna på musik och titta på tv. OCH NU HAR JAG INGA HÖRLURAR MED MEJ. #%$#%grrr&#% (i klartext: byt aldrig väska) Till saken hör att jag var ute i sjukt god tid, var i Kampen 15 minuter före avgång. Före det hade jag redan vänt om en gång på vägen för att jag glömt mina noter, så jag skulle ha haft cirka tusen chansesr att minnas mina hörlurar, men jag tog inte vara på en enda av dom chanserna, utan sitter istället här och är bitter. Jag skulle skrika och svära och hoppa jämfota om jag inte satt fastspänd i mitt säkerhetsbälte i bussen bland andra människor. Dessutom klottade jag just ner min klänning när jag försökte äta min sallad, så nu har jag en underlig salladsdressingsfläck vid mitt könsorgan.
Det var den muntra måndagen det.

1 kommentar:

Cam sa...

voj bu o blä jag skickar dig lite måndagsmunterhet för jag har lite extra idag :) kram