tisdag 22 februari 2011

Personal growth & DFTBA

tisdag 22 februari 2011
Nu ska ni få veta nåt alldeles speciellt. Igår insåg jag, mirakulöst nog, att jag har överlevt. Jag har vuxit och gått vidare. Det senaste halvåret var ju lite sådär småkrångligt med riktigt fula svängar åt håll jag inte var så värst intresserad av. Men sen, utan förvarning, vaknade jag en morgon och bara insåg jag att jag har överlevt. Trycket över bröstet har lättat och jag har inte bara överlevt, I've moved on. Jag har förändrats, och jag måste säga att jag gillar den förändring som skett. Oberoende av vem och vad och hur och när, så vet jag iallafall att Indien (the person) changed my life. C ♥

Detta skall jag nu fira med mera kaffe och lite partiturspel. För att livet inte skall bli alltför skoj liksom.


1 kommentar:

Evis sa...

Underbart! Kanske Indien är samma person som den där tiden! Du vet, Han som ska läka (viktigt att inte skriva leka här!) alla sår! :)