onsdag 9 mars 2011

Morgonskönheten

onsdag 9 mars 2011
Imorse steg jag upp, tittade mej i spegeln och konstaterade lugnt att jag har en snyggdag idag. (ett tillstånd som inträffar ungefär, på basen av tidigare erfarenheter, en gång per 31 år) Men jag är ju ett kap! Jag, som hade tänkt ha en hemmadag idag, och bara göra tråkiga saker som att t.ex. dansa runt med Dr. Dammsugare och Mr. Mopp och laga blomkålspizza och sånt, får nu helt enkelt ändra strategi för dagen. Man kan inte låta skönhet som min go to waste med att bara snuska runt här hemma i sin skit. Så nu funderar jag på vad jag riktigt ska ta mej an för hyss och bus idag. Förslag?

1 kommentar:

Lina Teir sa...

Jag tycker att du ska gå ut på stan och ragga lite. Typ sitta på ett café i all din fabulösitet och i förbifarten kommentera vad snyggingen bredvid läser i sin tidning. I dare you. Mest för att jag aldrig skulle våga det själv. Men gör du det blir du min idol 4-evvöööö. Eller fortsätter att vara ;)

Sign. Själv ser jag ut som ett lik idag. Ett finnigt lik.